Klantenbeoordelingen als drijfveer voor voortdurende verbetering

Onze belofte: een objectieve, representatieve en respectvolle beoordeling nastreven

  • Onafhankelijke bronnen

    Hello Customer en Google beheren autonoom het verzamelen en goedkeuren van de reviews.

  • Representatieve traceerbaarheid

    Elke beoordeling weerspiegelt een echte ervaring en kan worden geverifieerd.

  • Respect et vertrouwelijkheid

    Er worden geen persoonsgegevens gepubliceerd, en discriminerende of ongepaste inhoud wordt uitgesloten.

  • Google

    Google Reviews (809 reviews in totaal sinds 2023)

    Google hanteert eigen verificatiecriteria om de echtheid van de geplaatste reviews te garanderen.Methodologie:De reviews worden spontaan achtergelaten door klanten en automatisch op Google gepubliceerd. De beoordelingen zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren (met 5 als hoogste score), en de globale score wordt maandelijks bijgewerkt op onze website.
  • Hello Customer

    Hello Customer(6 111 reviews in totaal sinds 2025)

    Hello Customer is een externe dienstverlener die gespecialiseerd is in het meten van klantentevredenheid.Methodologie:De vragenlijsten worden automatisch verstuurd naar klanten op drie belangrijke momenten in hun traject: wekelijks voor een nieuw of bijkomend contract, en maandelijks voor schadebeheer. De getoonde score wordt maandelijks bijgewerkt.
Hello Customer

Beoordeling van de tevredenheid

De beoordelingsschaal van 1 tot 5 maakt het mogelijk om het algemene tevredenheidsniveau van klanten over de diensten te meten.

  1. Rating 1 of 5: Very dissatisfied
  2. Rating 2 of 5: Dissatisfied
  3. Rating 3 of 5: Neutral
  4. Rating 4 of 5: Satisfied
  5. Rating 5 of 5: Very satisfied

Meten van tevredenheid op 3 belangrijke momenten

De algemene klantentevredenheid wordt berekend op basis van feedback verzameld op drie essentiële momenten in het klantentraject:

  • Nieuw contract

    Tevredenheid over de dienstverlening tot aan de afsluiting van het contract.

  • Bijkomend contract

    Tevredenheid over de dienstverlening bij het afsluiten van een bijkomend(e) contract of waarborg.

  • Schadebeheer

    Tevredenheid gelinkt aan de behandeling van het schadedossier.